piątek, 29 lipca 2011

Afirmacja uwalniająca od żalu

Przebaczam WSZYSTKO wszystkim i sobie. Uwalniam się od ciężaru żalu i pretensji. Nie muszę już dźwigać żalu i pretensji. Są zbyteczne. Mogę się uwolnić od nich i być WOLNA.
JA jestem odpowiedzialna za moje życie i za wszystko co mnie spotyka. Nikt ani nic nie może wyrządzić mi szkody, jeśli na to nie pozwolę. Więc NIE POZWALAM nikomu ani niczemu na wyrządzanie mi krzywdy. Blokuję dostęp do siebie wszelkiej negatywnej energii. Odbija się od świetlistej powłoki jaka mnie otacza i wraca do nadawcy. Ale nie krzywdzi go. Zanim tam dotrze neutralizuje się i dociera jako siła łagodząca i kojąca złość i nienawiść. Moja niezależność udziela się poprzez tą energię. Sprawia, że nadawca też uwalnia się od zależności. Też czuje ulgę i zaczyna rozumieć, że nie potrzebuje już krzywdzić siebie ani innych. Demony się oddalają. Pozostaje tylko czyste ŚWIATŁO.
Moja dusza jest WOLNA na zawsze. Moja dusza nauczyła się, że wolność to jej naturalny stan. Nauczyła się, że nie chce być zależna, a jedynie może czuć JEDNOŚĆ. Może poczuć jedność stworzenia. Przepełniając się MIŁOŚCIĄ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz