czwartek, 14 lipca 2011

Afirmacja wolności

Uwalniam się.
Zrzucam cały balast, odrzucam wszystko co mi ciąży, co mnie blokuje.
Pozbywam się nadmiaru.
Pozbywam się tego, co zbyteczne.
Pozbywam się tego, co nieprawdziwe.
Pozbywam się!
Uwalniam się od ciężaru maski,
od całego oporu i uporu.
Jestem wolna, swobodna, lekka.
Jestem silna ale nie muszę się wysilać,
bo wszystko przychodzi naturalnie, po prostu, samo z siebie.
Płynę z nurtem i nic nie jest w stanie mnie zatrzymać.
Nie ma potrzeby się zatrzymywać.
Jestem wolna i bezpieczna.
Czuję się bezpiecznie w swojej wolności.
Potrafię sama się ochronić i zadbać o siebie.
Nie potrzebuję ograniczeń ani ochrony.
Uwalniam się od ograniczeń.
Uwalniam się od murów pozornie chroniących mnie przed światem.
Nie ma potrzeby chronić się przed światem.
Świat jest dobry i bezpieczny.
A ja płynę, wciąż płynę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz