wtorek, 28 września 2010

Hurriya

Hurriya znaczy wolność. Ten oto zalążek prawdziwej cafe hurriya, która mam nadzieję kiedyś powstanie albo inaczej- wiem, że powstanie (jako, że nie zamierzam zaniżać prawdopodobieństwa jej powstania swoim brakiem wiary i niepewnością)- niech stanie się wezwaniem dla prawdziwej niczym nie ograniczonej wolności... Zapraszam wolność do swojego życia!  Niech dotychczasowe poczucie bycia wciąż przez coś lub kogoś ograniczanym zostanie zastąpione nieograniczoną mocą, siłą, która tkwi gdzieś na dnie jednak sama zapomniała o swoim istnieniu.
Oto czynię krok naprzód. Oto otrząsam się z więzów autodestrukcji. Biorę głęboki wdech...... i wydycham całe zło, cały ból, wszystko co uciska, co przeszkadza, co szkodzi... Biorę kolejny wdech, jakże łatwiejszy i przyjemniejszy od poprzedniego. Z każdym wdechem jest mi lżej. Z każdym krokiem staję się bardziej świadoma swego uczestnictwa w Jedności, swego wkładu w Stworzenie, swojej Mocy.
Jestem częścią Jedności, jestem Jednością i niech świadomość tego pozostanie we mnie na zawsze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz